خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/29 - 15:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شیخی‌زاده:

دولت چهاردهم سیاست‌های کلی سلامت را اجرا کند/ تسری پزشک خانواده به سراسر کشور اولویت‌ رئیس جمهور منتخب است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت توجه دولت چهاردهم به اجرای سیاست‌های کلی سلامت تاکید کرد و گفت: همانطوری که رئیس جمهور منتخب همیشه تاکید داشت تسری پزشک خانواده به سراسر کشور جزو اولویت‌های ایشان است.

محمدرسول شیخی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دولت چهاردهم به اجرای دقیق و کامل سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت، گفت: برای رفع مشکلات حوزه سلامت باید به این مهم به عنوان اسناد بالادستی توجه کرد.

وی با یادآوری اینکه رئیس جمهور منتخب هم به طور مداوم بر اجرا و توجه به این سیاست‌ها تاکید داشته و دارد، افزود: اجرای کامل و دقیق سیاست های ابلاغی یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات حوزه سلامت است و بخش زیادی از مشکلات این حوزه را رفع می کند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کسی هم که به عنوان وزیر بهداشت پیشنهاد و معرفی شود باید در راستای اجرای این سیاست ها گام بردارد و برنامه‌هایش هم در همین راستا باشد.

شیخی زاده یادآور شد: دولت باید از این حوزه به معنای واقعی حمایت کند البته یکسان‌سازی بیمه‌های اجتماعی هم یکی از راهکارهای موثر برای رفع مشکلات است و اجرای کامل پزشک خانواده و نظام ارجاع هم می تواند بسیار کمک کننده باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه پزشکیان به اجرای نظام ارجاع و پزشکی خانواده و قانون اعتقاد راسخ دارد، گفت: در کمیسیون بهداشت، مجلس و حتی مناظرات بارها نسبت به توجه به این مهم تاکید کرد بنابراین به طور قطع پزشکی خانواده را به تمامی مناطق کشور تسری خواهد داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380633
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار